منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
تاعبة كل الناس   تامر حسنى I_vote_rcapتاعبة كل الناس   تامر حسنى I_voting_barتاعبة كل الناس   تامر حسنى I_vote_lcap 
ايمي
تاعبة كل الناس   تامر حسنى I_vote_rcapتاعبة كل الناس   تامر حسنى I_voting_barتاعبة كل الناس   تامر حسنى I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
جندى زهير بردة هلال الاسماء غزوة سيارت حماده العمودي التنفس الفراشة الركام شفرات الاسلحة صحيح بلاد اسماء حرامي الحب أعراب جديدة الشعر الزمن اعراب زياد وانوعه

تاعبة كل الناس تامر حسنى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
semsemty
مين جابني هنا
مين جابني هنا
semsemty

وطني : تاعبة كل الناس   تامر حسنى YemenC
انثى
الميزان
الكلب
الوظيفة : طالبة
sms :

تاعبة كل الناس   تامر حسنى Empty
مُساهمةموضوع: تاعبة كل الناس تامر حسنى   تاعبة كل الناس   تامر حسنى Emptyالخميس 25 فبراير 2010, 2:09 am

أنا شايف دلوقتى أدامى واحده أدامى واحدة هيجرالى حاجة هيجرالى حاجة لو مكلمتهاش مشفتش فى جمالها أنا اى واحدة هيجرالى حااجة لو معرفتهاش وأنا شايف دلوقتى أدامى واحده أدامى واحدة هيجرالى حاجة هيجرالى حاجة لو مكلمتهاش مشفتش فى جمالها أنا اى واحدة هيجرالى حااجة لو معرفتهاش وأعمل ايه وانتى تاعبة كدا كل الناس وأنا واحد من الناس اللى دابو فيكى وانا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ فى الغرام أستاذ جبتينى بعنيكى اااه وأعمل ايه وانتى تاعبة كدا كل الناس وأنا واحد من الناس اللى دابو فيكى وأنا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ فى الغرام أستاذ جبتينى بعنيكى اااه ااه ااه ااااه ايه يابنتى اللى انتى عملتيه فيا مش قادر أشيل عنيا من عليكى معقول تمشينى الماشية ديا ينفع كدا طب نظرة ليا كدا كدا بقى يرضيكى اااه ايه ياجامدة اللى انتى عملتيه فياااا مش قادر أشيل عنيا من عليكى معقول تمشينى الماشية ديا ينفع كدا طب نظرة ليا كدا طب أسلم عليكى وأعمل ايه وانتى تاعبة كدا كل الناس وأنا واحد من الناس اللى دابو فيكى وأنا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ فى الغرام أستاذ وجبتينى بعنيكى ااااه وأعمل ايه وانتى تاعبة كدا كل الناس وأنا واحد من الناس اللى دابو فيكى وأنا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ اااه ياتاعبة كل الناس جبتينى بعنيكى ياتاعبة كل الناس ااه قدامى واحدة
ايمي
ملك المنتدي
ملك المنتدي
ايمي

1 : تاعبة كل الناس   تامر حسنى Photo-11
انثى
الاسد
القرد
الوظيفة : ربة بيت
sms : لا اله الا الله وحده لاشريك له
الاوسمة : تاعبة كل الناس   تامر حسنى 630842742

تاعبة كل الناس   تامر حسنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: تاعبة كل الناس تامر حسنى   تاعبة كل الناس   تامر حسنى Emptyالخميس 04 مارس 2010, 8:55 pm

الناس اللى دابو فيكى وأنا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ فى الغرام أستاذ وجبتينى بعنيكى ااااه وأعمل ايه وانتى تاعبة كدا كل الناس وأنا واحد من الناس اللى دابو فيكى وأنا كنت فاكر نفسى كدا فى الغرام أستاذ اااه ياتاعبة كل الناس جبتينى بعنيكى ياتاعبة كل الناس ااه قدامى واحدة

تاعبة كل الناس تامر حسنى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» واحلم ليه اغنية تامر حسنى
» كلمات اغانى تامر حسنى
» الا انا تامر حسنى مباشرة
» حبيبى شوف تامر حسنى
» لو خاايفة تامر حسنى وشيرين