منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_vote_rcapعاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_voting_barعاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_vote_lcap 
ايمي
عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_vote_rcapعاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_voting_barعاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
غزوة هلال أعراب جديدة الزمن الركام العمودي صحيح الفراشة حرامي الشعر جندى التنفس اعراب اسماء بردة وانوعه الاسماء حماده سيارت شفرات زياد الحب زهير بلاد الاسلحة

عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى

dodo42
special girl
may azzat
bosey
mohamed zyan
Admin
ايمي
tawfik_20006
mohamed hossney
ارسطو
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
ارسطو
مشرف كبير
مشرف كبير
ارسطو

وطني : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 KuwaitC
ذكر
الدلو
القط
الوظيفة : مجاهد في سبيل الله
sms : اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا إِلَى جَمَالِ آيَاتِكَ نَاظِرِينَ، ولِرَوَائِعِ قُدْرَتِكَ مُبْصِرينَ، وَإِلَى جَنَابِكَ الرَّحِيمِ مُتَّجِهِينَ، وَاجْعَلْنَا عَلَى نَهْجِ النَّبِيِّ المُصْطَفَى - عَلَيْهِ أَفَضَلُ الصَّلاَةِ وَأَزْكَى التَّسْلِيمِ - سَالِكِينَ، وَبِسُنَّتِهِ وَهِدَايَتِهِ عَامِلِينَ، وَبِآثَارِهِ مُقْتَفِينَ، وَمَتِّعْنَا اللَّهُمَّ بِصُحْبَتِهِ فِي جَنَّاتِ النَّعِيمِ. اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي أَخْشَاكَ حَتَّى كَأَنِّي أَرَاكَ، وَأَسْعِدْنِي بِتَقْوَاكَ، وَلاَ تَجْعَلْنِي بِمَعْصِيَتِكَ مَطْرُوداً، وَرَضِّنِي بِقَضَائِكَ، وَبَارِكْ لِي فِي قَدَرِكَ، وَانْصُرْنِي عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي.
الاوسمة : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 310

عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى   عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 30 يونيو 2009, 10:46 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ركز معايا متسرحش
عشان مش هعيد تانى
الكل معايا يستعد !! تخيل البنت من دول ماشية وليكن فى الشارع او فى مول ودخلت نغاشيشك قوي وعايز تكلمها

قرب منها وفي صمت دامس ولازم تخليها تشوف عيونك

إفضل بص ليها

البنت طبعا هتتكسف وتبص الناحية التانية

انت هتطلع رخم وتقرب جنبها تقولها ياه إية العيون الجميلة دي عيونك جميلة زي القطط بالظبط

هية هتبتسبم ومش هترد وهتتقل واحلي حاجة البنات اللي بتتقل ..

انت بردو هتكون ارخم وارخم ومتسبهاش قولها تعرفي انى عمري ماشوفت احلي من الشعر دة
ولو كانت لابسة طرحة
تقولها لعلمك شكلك جميل جدا بالطرحة مش هتعبرك بردو اطمن ...

خليك أرخم وأرخم (على طبيعتك اقصد) قولها بردو مش هتعبرنا ياجميل ... علي العموم دة رقم تليفوني وتقوله

هتلاقيها مطنشة قولها انتى بتتقلي لية انا عايز الرضا ياعسل

وخليك واد جنتل وانت بتعاكس يعني مترميش نفسك عليها اوى

قولها علي إسمك وإفضل ماشي جنبها مش وراها مش عايزين غباء وبصلها اوى ..

هتقولك فية اية انت عايز اية قولها بس اصل اول مرة اشوف حد بالجمال دة ..هتقولك ...ياخفة..وهية بتضحك...

قولها تعالي نقعد في اي كافيترية او اى مكان انتى تختارية ..

هتتراخم وتكشر وتقولك مبقعدش

قولها طيب انا فرحان اوى لانك رديتي عليا ..

هتضحك قولها علي العموم انا عايز اكلمك لانى معجب بيكى اوى
هتقولك لا قولها لا لازم اكلمك

هتلاقيها بتقول لا وهية من جواها نفسها تكلمك

قولها طيب شوفي انا بكرة هقعد فى المكان الفلاني وهنتظرك الساعة كذا كذا

هتسكت امسك اي ورقة وقلم واكتب رقم تليفونك واسمك ولازم تحطة مثلا علي كتاب ليها مسكاة اى حاجة مسكاها ولو

انت جرئ حطها في إيدها وإمشي علي طول وقولها ياريت اسمع صوتك ياجميل

وبعدين
.
.

هتلاقي نفسك اما في السجن او عند المأذون مع ان السجن اهون..

شفتوا بقي اخرة اللي بيعاكس البنات في الشارع
يارب تتعظو
وتسيبو بنات الناس فى حالها
جتكو القرف مليتو البلد

وملحوظه صغيرة تانى للتذكير: لو حصل اى ضرب انا ماليش دعوة
انا مش مسئول عن سوء الاستخدام فى المراحل الاولى
تحياتى

كاتب الموضوعرسالة
ايمي
ملك المنتدي
ملك المنتدي
ايمي

1 : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Photo-11
انثى
الاسد
القرد
الوظيفة : ربة بيت
sms : لا اله الا الله وحده لاشريك له
الاوسمة : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 630842742

عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى   عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Emptyالسبت 01 أغسطس 2009, 1:27 pm

طيب يبيبو انا عايزه اخرابتكارات المعاكسه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
نور العيون
صاحبةالتميز بالمنتدي
صاحبةالتميز بالمنتدي
نور العيون

1 : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Photo-10
2 : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Whois2
وطني : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 YemenC
انثى
العذراء
الخنزير
الوظيفة : طالبه
sms : ساظل احبك وان طال انتظارى
فان لم تكن قدرى
فكنت اختيارى

عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 500249yarafadl111tauqi3

الاوسمة : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Aw110

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى   عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Emptyالأحد 02 أغسطس 2009, 2:00 am

فعلا اصل الحاجات دى قديمه اوى
اقولك اكتب انت وكانك بتغازل فى بت قمر او موزة حلوة شوفتها
اووووك
هستنى الموضوع
اميرة مملكة الحب
مشرف كبير
مشرف كبير
اميرة مملكة الحب

وطني : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 YemenC
انثى
الميزان
القرد
الوظيفة : طالببة ثانوية
sms : Baby Girl I Love U

Baby Girl I Need U

Don't Leave Me Baby

I Can't Live Without U

Baby Girl I Need U

Don't Leave Me Baby

Coz I Cant Live Without U Girl

الاوسمة : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 352021058

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى   عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Emptyالجمعة 14 أغسطس 2009, 10:51 am

ما شاء الله اية يا ارسطو الخبرة دى وبعدبن انت هتدخل عالبنت كدا اوام وتقلها نعد كدا علطول دى لو منحرفة هتعمل نفسها شريفة ههههههههههه
نداءالحق
والله شغال عال العال
والله شغال عال العال
نداءالحق

1 : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Story-11
ذكر
الاسد
الثور
الوظيفة : طالب علم
sms : 'اللهم إني أسالك إيمانا دائما وأسألك قلبا خاشعا وأسألك علما نافعا وأسألك يقينا صادقا وأسألك دينا قيما وأسألك العافية من كل بلية'

لا تدع الأشياء الصغيرة تدمر صداقتك الغالية مع الآخرين ..
فالصداقة الحقيقية تاج على رؤوس البشر ..
لا يدركه إلا سكان الجدران الخالية والقلوب !

الاوسمة : عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 0511_md_13125655893

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى   عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى - صفحة 3 Emptyالجمعة 14 أغسطس 2009, 11:06 am

وتسيبو بنات الناس فى حالها
جتكو القرف مليتو البلد

وملحوظه صغيرة تانى للتذكير: لو حصل اى ضرب انا ماليش دعوة
انا مش مسئول عن سوء الاستخدام فى المراحل الاولى
تحياتى

يا ريت الى ينفز الوصيه دى يكتب مع تحيات ارسطو فى الورقه الى فيها اسمه
http://s1.ae.gladiatus.com/game/c.php?uid=183797http://s1.ae.gla

عاوز تتعلم ازاى تعاكس بنات !! تعالى, حبيييييييييييييييييييييييييبى
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تتعلم ازاى تعاكس البنات00000 تعالى