منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
رساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_vote_rcapرساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_voting_barرساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_vote_lcap 
ايمي
رساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_vote_rcapرساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_voting_barرساله خاص لمدير المنتدى والادارة I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
الزمن بلاد بردة الشعر الحب الاسلحة اعراب زياد حماده جديدة سيارت صحيح الفراشة وانوعه جندى التنفس حرامي غزوة أعراب اسماء هلال العمودي زهير الركام شفرات الاسماء

رساله خاص لمدير المنتدى والادارة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مادى
لسه تايه في الفراشات
لسه تايه في الفراشات

ذكر
القوس
الثور
الوظيفة : جامعى
sms :

رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Empty
مُساهمةموضوع: رساله خاص لمدير المنتدى والادارة   رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Emptyالسبت 30 مايو 2009, 7:16 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد احترامى لكل الاعضاء اللى منورين المنتدى ... عندى ملحوظه كده يمكن بنسبه لمنتدى عادى بس انا بقول راى الشخصى تمام ... ادارة المنتدى انا حبيت اكتب موضوع قبل ما اشترك لقيت الموضوع من السهل ان اى حد يكت موضوع حتى لو كان مش مشترك فى المنتدى ...يعنى لو زائر ممكن يكتب موضوع اى كلام او اى موضوع اى اى صور غير مثيره لجدال ... يا ريت تكونو فهمين انا اقصد ايه .... الكلام ده مش موجه للاعضاء الكلام ده للادارة علشان هى اللى ليها الاولويا فى الغاء هذه الخصية فى المنتدى ... طبعا انتم بتقولو ليه او ازى انت عرفت كده .. انا مدير منتدى والحمد الله المنتدى شغال 100/100 بس بطريقة الصدفه انا كنت على جوجل ابحث على اكود كول تون بصدفه دخلت منتدى فعجبنى النظام الجميل اللى فى المنتدى وفجأه عجبتنى الصوره بتاعت البنت الاموره اللى فى الشاشه حبيت احفظ الصوره لقيت هههههه امسك حرامى المهم ......... بعد تحياتى لكل الاعضاء والادارة .. لو حبيت تعمل تعديل لبعض الاشى فى المنتدى ..ادخل لوحة الادارة تمام فى حاجه هناك مكتوبه كتابت الموضيع ( للكل _وللاعضاء _ وللمديرين ) انت خالى الاختيار ده للاعضاء بكده الاعضاء فى المنتدى بس هم اللى يستطيعو كتابة موضيع والادرين كمان بس الزائر ليه حق المشاهده فقط انا عارف انى طولت عليكم بس انا حبيت ابلغ اللى انا شايفه يلا فى التقدم انشاء اللة
ايمي
ملك المنتدي
ملك المنتدي
ايمي

1 : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Photo-11
انثى
الاسد
القرد
الوظيفة : ربة بيت
sms : لا اله الا الله وحده لاشريك له
الاوسمة : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة 630842742

مُساهمةموضوع: رد: رساله خاص لمدير المنتدى والادارة   رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Emptyالسبت 30 مايو 2009, 7:33 pm

لا تعليق الموضوع متروك للادمن
bosey
مبدعة المنتدي
مبدعة المنتدي
bosey

وطني : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة YemenC
انثى
العقرب
القط
الوظيفة : طالبة
sms : اضغط ع الرساله بسرررررررررعة

مع خالص شكري وتقديري لكل من يساهم في تقديم أي فائدة أو معلومة ويساعد على رفعة
الاوسمة : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Af2a5910

مُساهمةموضوع: رد: رساله خاص لمدير المنتدى والادارة   رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Emptyالسبت 30 مايو 2009, 7:36 pm

لقيت هههههه امسك حرامى

اولا انا برحب بيك معانا وتعليقك اكيد راح ياخد شيء من الاهميه بس حين الادمن ترجع من الامتحانات هتتبني امرك

واهلا بيك معانا مرة تانيه وحشاااااااني يا ايمي
الملكة الذهبية
مشرف يا سيدي
مشرف يا سيدي
الملكة الذهبية

انثى
الدلو
النمر
الوظيفة : STUDENT
sms : سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم!

الاوسمة : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة 0e27fb10

مُساهمةموضوع: رد: رساله خاص لمدير المنتدى والادارة   رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Emptyالأحد 31 مايو 2009, 8:35 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
جميل ياااااااااااااااااااااا ايمي
my love
مشرف كبير
مشرف كبير
my love

1 : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Story-12
انثى
العقرب
الثور
الوظيفة : اشهد ان لا اله الا الله وان محمدا رسول الله
sms : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Download
الاوسمة : رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Uoou1010

مُساهمةموضوع: رد: رساله خاص لمدير المنتدى والادارة   رساله خاص لمدير المنتدى والادارة Emptyالأحد 31 مايو 2009, 12:27 pm

فعلا الموضوع مع الادمين
بس هيا عندها امتحانات ربنا معاها
http://alfrashat.7olm

رساله خاص لمدير المنتدى والادارة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رساله الى مدير المنتدى للاهميه
» كل بنت من اعضاء المنتدى هتختار انهى وكل ولد من اعضاء المنتدى هيختار ايه ويهديه لبنت فى المنتدى
» رساله تعارف ................
» رساله.........
» رساله