منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_vote_rcapللبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_voting_barللبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_vote_lcap 
ايمي
للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_vote_rcapللبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_voting_barللبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
الفراشة اعراب وانوعه جديدة الركام أعراب هلال الاسماء بردة جندى حرامي الزمن الشعر بلاد صحيح سيارت حماده التنفس الاسلحة شفرات الحب زهير العمودي اسماء غزوة زياد

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bosey
مبدعة المنتدي
مبدعة المنتدي
bosey

وطني : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم YemenC
انثى
العقرب
القط
الوظيفة : طالبة
sms : اضغط ع الرساله بسرررررررررعة

مع خالص شكري وتقديري لكل من يساهم في تقديم أي فائدة أو معلومة ويساعد على رفعة
الاوسمة : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Af2a5910

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Empty
مُساهمةموضوع: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالإثنين 16 فبراير 2009, 12:10 pm

طبعا انا ما جبتش حاجة من دماغي ولا عامل فيها نجيب محفوظ ولا انيس منصور ولا بوني الكاتب
انا هقول كلام بنشوفه بعنينا .. الموضوع بيتكلم عن البنت في مرحلة الخطوبة , وبعد الجواز .. ههههههه
واللي مش عاجبها الكلام ما تردش في الموضوع انا كاتب الموضوع مش عشان رد عشان اعرف البنات حقيقتهم
يمكن يكونوا مش واخدين بالهم؟؟

البنات فى الخطوبة
حاجة تانية المخطوبة دايما ايدها فى ايد خاطبها يا اما الصابع الصغير مع الصغير من علامات الخطوبة يعنى وطول ماهما ماشيين اسمع منها كلام حلو محمد امبارح انا وماما مانمناش طول الليل التكيف كان بايظ وواقفين فى البلكونة والله العظيم يامحمد دى ماما بتحبك مش عشان حاجة بتجبها وانت جاى والله دى اخر حاجة بنفكر فيها انت ماتعرفش انت ايه بالنسبة لينا عارف لما بتكون عندنا وتمشى اخويا الصغير يفضل يعيط اقوله عمو جاى بكرة

شوف بعد الجواز بسنة تلاقيه طفشان ياعينى عشرين متر قدام وهيا ورا مش عايز يسمع منها حاجة يلا ياستى عشان نروح دا انتى يومك طويل ما بحبش اروح معاكى فى حتة بيبقى يوم ما يعلم بيه الا ربنا انا مالى ومال الجواز ما انا كنت قاعد جنب امى اكل شارب نايم تقولك ايه لازم نروح لماما ال ماما مابتجلناش كانوا لسة عندنا وكلوا اكل التلاجة فضيت طبعا مش كل البنات فى نوعيات ونوعيات اللى يغيظ بقى ان اى عريس بيخطب بيجى زيارة من 7 او 8 هيا من الساعة 1 تتفرغ لحاجتين المرايا والمكياج وابقى قابلنى ان شفتهم بعد الجواز الا وهيا خارجة تلطعك ساعة تبقى لابسوهيا واقفة فى الخطوبة بقى تحط فى مكياج وشوية برفان وشوية ايلينر ومعاهم شوية اكلدور وشوية ياميش وشوية بقر دا اللى جابلنا جنون البقر بعد الجواز تقعد تستناه ولا ياعبده هههوووووووو عوووووو جلاليب وعبايات اشكالها غريبة ايشربات مربوطة من صباحية ربنا ربنا يعلم بربطتها ويتفننوا الراجل يا عينى يفتح عينه الصبح يمين الربطة يتغدوا تروح جراله شمال تيجى باليل تخلى الرابطة قدام تخيل كده جوزها جاى من الشغل يفتح باب الشقة بدل ما يلاقى منظر طبيعى يلاقيها قاعدة لابسة بونيه وقاعدة بريحة البصل دراكولا
Admin
الادارة
الادارة
Admin

وطني : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم YemenC
انثى
الدلو
sms : لست أسيره أو رهينه في يد رچل يريد لي آلدمآر
إن أرآدني شريگة درپه سأگون لطريقه آلمنآر
سأگون له سگن و مأوى و سأغمره پحپ گآلأنهآر
و إن أرآدني گخآدمة سأرحل عنه و أرفض پقوة آلآنگسآر
و أرحل عن آلحپ پلآ عودة فأنآ أرفض أن يگون آلحپ طريقي للآنهيآر

الاوسمة : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم U2v76310

مُساهمةموضوع: رد: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالخميس 19 فبراير 2009, 2:20 am

بوسي انت مع مين ؟
خفي عننا شويه
https://alfrashat.7olm.org
ايمي
ملك المنتدي
ملك المنتدي
ايمي

1 : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Photo-11
انثى
الاسد
القرد
الوظيفة : ربة بيت
sms : لا اله الا الله وحده لاشريك له
الاوسمة : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 630842742

مُساهمةموضوع: رد: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالخميس 19 فبراير 2009, 10:03 am

هو مش ذنبها هو بس محمد غلس شويه

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احنا نحب عشان نعيش ؟؟ ولا نعيش عشان نحب ؟؟
» عشان منتدى اروع
» كم نصيحه عشان الكبد
» عشان احلى شباب
» ارفع راسك فانت في منتدى الفراشات