منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_vote_rcapعفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_voting_barعفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_vote_lcap 
ايمي
عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_vote_rcapعفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_voting_barعفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
جندى صحيح العمودي اعراب الشعر سيارت غزوة أعراب حماده الفراشة بلاد حرامي الزمن وانوعه زياد شفرات الحب اسماء هلال الركام زهير التنفس الاسلحة الاسماء جديدة بردة

عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفراشة
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
الفراشة

انثى
الدلو
القط
الوظيفة : صيدلية
sms : بحبكم كلكم يا احلي اعضاء
الاوسمة : عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Dcsdff10

عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Empty
مُساهمةموضوع: عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة   عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Emptyالإثنين 26 يناير 2009, 5:26 pm

انا لى حقوق مثلك بالضبط ايها الشاب...طالما انى اراعى الاداب والعادات والتقاليد فليس من حقك ان تعاكسنى
نعم...هذه بدايه قبل ان يقول احد ان البنت بلبسها تجبر الولد على ذلك...انا سأتكلم عن فئه لاترتدى الكت ولا شورت ولا بنتاكور..(وحتى لو كنت كذلك فذلك ليس مبررا)

من حقى عندما اخرج انا وصديقاتى واحترم كل من حولى من حقى ان تحترمنى وتدعنى لخصوصيتى..لماذا تلاحقنى عيناك ولماذا تسمعنى كلمات غزل؟؟؟؟ انا لم اطلب منك ذلك...ولم افعل مايشجعك على ذلك...انا احترم نفسى اذا يجب ان تحترمنى..

سيقول الشباب البنات بتحب كده واحنا بنرفع روحهم المعنويه
وانت يعنى بتشيل على اكتافك الواجب الوطنى ده وهترفع روحنا المعنويه!!!!!!!

انا حلوه وعارفه انى حلوه..محدش طلب رأيك؟؟؟؟ مجتش جمب سياتك وقولتك ها انا حلوه!!! ليه تفرض نفسك على اذنى؟؟؟وليه تسمعنى هذه الكلمات البذيئه نعم...انا اعتبر كلمه (مزه) كلمه بذيئه كلمه تحط من قدرى وتختصر انسانه بثقافتها وعقلها واخلاقها وتعليمها ودينها فى مجرد(مزه)....

عفوا انا انســـــــانه مــــــــــش مـــــــــزه

عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة N847920492739501pl5

نعم فلتعلم ايها الشاب قبل ان تفكر ان تعاكس (ولن اتكلم من الناحيه الدينيه لانها معروفه للجميع)
اعلم انك بهذا لا تنول اعجاب الفتاه وانها تعتبرك طفل صغير او مراهق لايستطيع التعامل او التحاور مع الفتاه فكل مايراه انها (مزه ) لا يستطيع ان بقيم معها حوار وقد تكون تلك(المزه) تفوقه ثقافة وعلما...

وللامانه طلعت اليومين دول كلمه سخيفه ايضا بين البنات ..لما تحب توصف ولد تقول(مز) ياااااااحلاااااااوه!!!!!! وانا اصلا يوم محب واحد اقول عليه مز عادى كده وفرحانه ودا كده راجل فى عينى والولد بأه بيكون سعيد ومنشكح لما يعرف انه اتقال عليه (مز)..!!!! وبالله عليكم محدش يقولى على فكره البنات دلوقتى بتعاكس الولاد!!!!قولى نسبتهم كام!!ا أو هم مين وتربيتهم ايه...وكلنا عارفين ان البنات المحترمات عمرهم مهيعملوا كده..فانا مش بتكلم عن دوووول كلامى واضح...

انا بتكلم عن بنات محترمه لا عاكسوا حضرتك ولا طلبوا رأيك فى شكلهم..ليه تفرض نفسك عليهم!!! ليه تيجى جمبى وترمى الكلمه وتقول( يامزه ) وتجرى زى اللى عارف انه بيعمل حاجه غلط..

ايها الشاب انا انسانه متقــــولش مــــزه

الموضوع منقول بس لفكرته اللى لازم تتناقش ولازم كل واحد يعرفها

ارسطو
مشرف كبير
مشرف كبير
ارسطو

وطني : عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة KuwaitC
ذكر
الدلو
القط
الوظيفة : مجاهد في سبيل الله
sms : اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا إِلَى جَمَالِ آيَاتِكَ نَاظِرِينَ، ولِرَوَائِعِ قُدْرَتِكَ مُبْصِرينَ، وَإِلَى جَنَابِكَ الرَّحِيمِ مُتَّجِهِينَ، وَاجْعَلْنَا عَلَى نَهْجِ النَّبِيِّ المُصْطَفَى - عَلَيْهِ أَفَضَلُ الصَّلاَةِ وَأَزْكَى التَّسْلِيمِ - سَالِكِينَ، وَبِسُنَّتِهِ وَهِدَايَتِهِ عَامِلِينَ، وَبِآثَارِهِ مُقْتَفِينَ، وَمَتِّعْنَا اللَّهُمَّ بِصُحْبَتِهِ فِي جَنَّاتِ النَّعِيمِ. اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي أَخْشَاكَ حَتَّى كَأَنِّي أَرَاكَ، وَأَسْعِدْنِي بِتَقْوَاكَ، وَلاَ تَجْعَلْنِي بِمَعْصِيَتِكَ مَطْرُوداً، وَرَضِّنِي بِقَضَائِكَ، وَبَارِكْ لِي فِي قَدَرِكَ، وَانْصُرْنِي عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي.
الاوسمة : عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة 310

مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة   عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Emptyالإثنين 26 يناير 2009, 5:33 pm

عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة N847920492739501pl5
تعرفي فعلا ممكن يبقي شعار ويتحط في الميادين
والله ما بهذر
ايمي
ملك المنتدي
ملك المنتدي
ايمي

1 : عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Photo-11
انثى
الاسد
القرد
الوظيفة : ربة بيت
sms : لا اله الا الله وحده لاشريك له
الاوسمة : عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة 630842742

مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة   عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة Emptyالإثنين 26 يناير 2009, 5:59 pm

طيب ماشي

عفوا انا انســـــــانه مــــــــش مــزة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عفوا.......للرجال فقط؟
» ::::::::عفوا......العالم ملك للمتفائلين:::::::::
» عفوا أيها الحب !!!
» عفوا الصورة مقلوبة ...!!!
» عفوا.... سأتخطى الحدود..!!