منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
منتدي الفراشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الفراشات

منتدي ثقافي ادبي فكاهي رياضي

الرئيسية<table width="4أحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
شاب على الشات مع أمه. I_vote_rcapشاب على الشات مع أمه. I_voting_barشاب على الشات مع أمه. I_vote_lcap 
ايمي
شاب على الشات مع أمه. I_vote_rcapشاب على الشات مع أمه. I_voting_barشاب على الشات مع أمه. I_vote_lcap 
نور العيون
bosey
tota adel
dodo42
tawfik_20006
اميرة مملكة الحب
my love
ارسطو
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 7279 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو قناص المدينة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 80658 مساهمة في هذا المنتدى في 15381 موضوع
سحابة الكلمات الدلالية
حرامي جندى حماده اسماء التنفس سيارت شفرات الاسماء غزوة اعراب الزمن العمودي بلاد الحب أعراب زياد الاسلحة الركام زهير صحيح جديدة الشعر بردة هلال الفراشة وانوعه

شاب على الشات مع أمه.

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أمانى ...
مشرف يا سيدي
مشرف يا سيدي
أمانى ...

وطني : شاب على الشات مع أمه. YemenC
انثى
السمك
الفأر
الوظيفة : طـــــــــــالبة
sms : إذا أردت شيئاً بشدة ..فأطلق سراحه فإن عاد إليك فهو ملك لك إلى الأبد وإن لم يعد فـــإنه لم يكن لك من البـــدايــــة.....

شاب على الشات مع أمه. Empty
مُساهمةموضوع: شاب على الشات مع أمه.   شاب على الشات مع أمه. Emptyالجمعة 21 مايو 2010, 3:46 pm

أنا النهاردة جايبلكم موضوع بيقولوا ان هو حصل بجد........... و يلا بينا ندخل في الموضوع

كان في شاب عايش مع والدته في بيت و والده متوفي المهم ان والدته مكنتش بتشتغل و الشاب قاعد على طول على النت زي حلاتي مأصل أنادايما............. خلاص خلاص مش هرغي تاني في مرة دخلت عليه و قعدت تلومه و تقول له انت على طول قاعد على الكمبيوتر............. الكلام الي احنا متعودين عليه راح قال لها أنا عندي ليكي خبر حلو قالتله ايه خلاص قررت تتجوز شوقية بنت الجيران قال لها : جواز ايه بس دلوقتي حد جاب سيرته أنا قررت ان اجبلك جهاز و ادخل لك عليه النت عشان تعيشي حياتك و تشيتي و تعملي كل الي نفسك فيه( قصده يعني تحلي عني ) فجأة راحت قلبه عليه و قالت له : أنا اشيت يا قليل الأدب

و كلمة منه على كلمة منها لحد مجاب الجهاز و دخل النت و الام بقت من هواة الشات

وفي مرة قعد فترة طويلة مع بنت مسنية نفسها الرشيقة المهم انه حبها و قال لها انا مش هقدر اكتر من كده انتي فين عنوان بيتك

و فجأة

يلاقي عنوان بيته راح كاتب ( لازم اللف و الدوران يا ماما ده انا بيني و بينك حيطه )

أمهات آخر زمن

مستنيا ردودكم
عيونه نار
مجموعة المواضيع اللميزة
مجموعة المواضيع اللميزة
عيونه نار

انثى
الدلو
الكلب
sms : بعت ليه وخلتنى اخسر اغلى حاجه فى دنيتى
ليه لما اقبل حد لغيرك سه حاسس غربتى
ليه انت بس مالى فى عنايا مهما شوفت دايما
ليه الى جاى لو كان غيرك مش عايزة اعيشوا ابدا
الاوسمة : شاب على الشات مع أمه. Mshmm10

مُساهمةموضوع: رد: شاب على الشات مع أمه.   شاب على الشات مع أمه. Emptyالجمعة 21 مايو 2010, 7:59 pm

جميل يا امانى
أمانى ...
مشرف يا سيدي
مشرف يا سيدي
أمانى ...

وطني : شاب على الشات مع أمه. YemenC
انثى
السمك
الفأر
الوظيفة : طـــــــــــالبة
sms : إذا أردت شيئاً بشدة ..فأطلق سراحه فإن عاد إليك فهو ملك لك إلى الأبد وإن لم يعد فـــإنه لم يكن لك من البـــدايــــة.....

مُساهمةموضوع: رد: شاب على الشات مع أمه.   شاب على الشات مع أمه. Emptyالجمعة 21 مايو 2010, 8:15 pm

ميرسى لمرورك يا قمر

شاب على الشات مع أمه.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عمل الشات بلصور
» الشات بينفع
» الشات بأيام الجاهلية‎
» حكم المحادثات عبر الشات بين افتيان والفتيات شرعا
» برنامج لدمج جميع برامج الشات اليهو و الامسن ووو